Ημερομηνία Δημοσίευσης 13/01/2018  17:46
 
 

Αυτή είναι μια Ferrari αμιγώς ηλεκτρική και πολλοί θα τη σιχαθούν

Αυτή είναι μια Ferrari αμιγώς ηλεκτρική και πολλοί θα τη σιχαθούν
Αυτή είναι μια Ferrari αμιγώς ηλεκτρική και πολλοί θα τη σιχαθούν
H

Ferrari 308 GTS του 1978 είναι ένα από τα… στολίδια της αυτοκίνησης, το οποίο συγκεντρώνει αρκετές χιλιάδες ευρώ στις δημοπρασίες όπου πρωταγωνιστεί. Η συγκεκριμένη Ferrari 308 όμως θα βρεθεί σε δημοπρασία του οίκου Μπάρετ – Τζάκσον και υπάρχουν πιθανότητες να μην έχει και τόσο μεγάλη επιτυχία. Αυτό γιατί το GTS έχει αντικατασταθεί από το GTE και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι το αυτοκίνητο δεν έχει τον συμβατικό V8 των 2,9 λίτρων, αλλά τρεις ηλεκτροκινητήρες που το μετατρέπουν σε πλήρως ηλεκτρικό. Αυτό σημαίνει πως ο εντυπωσιακός ήχος της Σκουντερία έχει αντικατασταθεί από το βουητό της ηλεκτροκίνησης και μάλλον αυτό είναι το πρώτο στοιχείο απογοήτευσης για τους φίλους της Ferrari, ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός κιβωτίου πέντε σχέσεων προερχόμενο από την Porsche. Στοιχείο απογοήτευσης νούμερο 2!
Η μετατροπή προέκυψε έπειτα από μια φωτιά που κατέστρεψε τον κινητήρα και μέρος του αυτοκινήτου. Το αμάξωμα ανακατασκευάστηκε εξαιρετικά όπως φαίνεται και από τις εικόνες, ωστόσο η επιλογή της ηλεκτροκίνησης έγινε προφανώς ώστε το σύνολο να ξεχωρίσει. Την μετατροπή την ανέλαβε η εταιρεία Electric EV που δεν είχε ασχοληθεί ποτέ πριν με Ferrari, παρά το ότι εξειδικεύεται να μεταποιεί συμβατικά αυτοκίνητα σε πλήρως ηλεκτρικά. 
Τοποθέτησε τρεις ηλεκτροκινητήρες σε διάταξη V και αυτό όπως καταλαβαίνει κανείς έχει προσδώσει καλύτερες επιδόσεις από την κλασσική 308 GTS. Οι 330 ίπποι και η άμεση και υψηλή ροπή φέρνουν τα πρώτα 100χλμ. σε 5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 30 kwh δίνει αυτονομία περίπου στα 130χλμ., αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες σε ένα αυτοκίνητο που για τους Τιφόζι είναι… μαγαρισμένο.