Ημερομηνία Δημοσίευσης 14/03/2019  18:25
 
 

IAB Hellas: Στο -3% η μεταβολή της display δαπάνης

IAB Hellas Στο -3 η μεταβολή της display δαπάνης
IAB Hellas Στο -3 η μεταβολή της display δαπάνης
Ε

νδείξεις συγκράτησης και περιορισμού των απωλειών αποτυπώνει για το 2018 η διαφημιστική δαπάνη στο ψηφιακό περιβάλλον καθώς η display διαφήμιση πέφτει μόλις κατά 3% σύμφωνα με το ετήσιο report ADEX Hellas 2018 που εκδίδει το IAB Hellas βάσει των στοιχείων που συλλέγει από τα μέλη του.

Πιο συγκεκριμένα, η display δαπάνη διαμορφώνεται την περασμένη χρονιά στα 62,1 εκατ. ευρώ έναντι 64 εκατ. ευρώ που δαπανήθηκαν στα ψηφιακά Μέσα το 2017. Η πτώση που σημειώνεται τις δύο τελευταίες χρονιές έναντι της διετίας 2014-2016 έλκει την εξήγησή της μεταξύ άλλων και από το γεγονός ότι από την έρευνα αποχώρησαν ΜΜΕ που το επίμαχο διάστημα είτε ανέστειλαν τη λειτουργία τους, είτε βρέθηκαν σε ιδιοκτησιακή ανασυγκρότηση και αποχώρησαν από τη μέτρηση (Τηλέτυπος-Mega, Πήγασος και ΔΟΛ). Ως γνωστόν η έρευνα ADEX Hellas benchmark αναλύει τα στοιχεία της ψηφιακής βιομηχανίας ανά τρίμηνο ενώ όλα τα δεδομένα συλλέγει ο IAB Hellas από τους ψηφιακούς εκδότες, τα media agencies και τα διαφημιστικά δίκτυα.