Ημερομηνία Δημοσίευσης 11/11/2019  19:55
 
 

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019
Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019
Τ

ο μπαράζ παρουσιάσεων νέων μοντέλων σε όλη την Ευρώπη, ελκύει το καταναλωτικό κοινό. Τα νέα μοντέλα, εφοδιάζονται με νέους, πιο οικονομικούς σε κατανάλωση και ρύπους κινητήρες, οι οποίοι, συνάμα, είναι και πιο ισχυροί σε επιδόσεις. Παράλληλα, τα νέα μοντέλα εφοδιάζονται με πληθώρα χαρακτηριστικών άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, που κι αυτά παίζουν μεγάλο ρόλο στην εποχή μας.
Τώρα, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους, εμφανίζονται αυξημένες και όλα δείχνουν ότι το 2019 θα κλείσει κοντά στο διψήφιο ποσοστό αύξησης, για τα νέα ΙΧ, σε σχέση με πέρυσι.
Επίσης, σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στις κατηγορίες αμαξωμάτων επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Οκτώβριο, παρατηρούμε μια ελαφρά μείωση στις πωλήσεις των μικρών (Α και Β) και μικρομεσαίων αυτοκινήτων (C), με σαφή μετατόπιση του αγοραστικού κοινού προς τα SUV – Crossover αμαξώματα, τα οποία συνολικά αυτή τη στιγμή αγγίζουν το 33,8% των πωλήσεων από 28,2% πέρυσι. Επίσης, αρχίζουν να εξαφανίζονται -εμπορικά- τα μεγάλα (E) και πολύ μεγάλα αμαξώματα (D), όπως και τα πολυμορφικά (MPV) και τα station wagon (Combi).
Ας τα δούμε αναλυτικά, ανά κατηγορία και μερίδιο αγοράς:
Επίσης, όσον αφορά τις προτιμήσεις σε καύσιμο, διαφαίνεται σημαντική επιστροφή προς τη βενζίνη, έναντι του πετρελαίου που πέφτει συνεχώς, ενώ παρατηρείται ελαφριά μεν, άνοδος δε στις πωλήσεις υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων (BEV-PHEV), φυσικού αερίου και υγραερίου.
Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Σεπτέμβριο ως εξής:
(1) ΕΕ των 28, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.
(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.
(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.


Warning: getimagesize(https://www.ladylike.gr/articles/pop_culture/Tileorasi/article5637263.ece/ALTERNATES/w220/gntm-kentriki.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /var/www/clients/client0/web2/web/common/common.php on line 187

Warning: getimagesize(https://www.ladylike.gr/articles/opinions/dima/article5635638.ece/ALTERNATES/w220/liagkas.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /var/www/clients/client0/web2/web/common/common.php on line 187

Warning: getimagesize(https://www.ladylike.gr/articles/article5635933.ece/ALTERNATES/w220/zwdiakentriki.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /var/www/clients/client0/web2/web/common/common.php on line 187

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Πώς κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019